Verhoog uw impact op de toekomst met Avery Dennison Sustainable Products

Duurzaamheidsbewustzijn zit in de lift, maar dat doet tegelijkertijd vragen rijzen: Gaat die evolutie niet te traag? Is dit een hype? Waar zijn de millennials die dit overal zouden eisen en er meer voor willen betalen? Het antwoord is kort: ze zijn er al en er komen meer in aantocht. Deze groep zal de komende jaren sterk groeien.

Over de jongere generaties valt er veel te zeggen, maar wat kenmerkt hen op vlak van keuzegedrag en loyaliteit met betrekking duurzaamheid? Loa Worm, directeur Strategie en Ontwikkeling bij FCS Denemarken, omschrijft het als volgt:

"Beide generaties consumenten willen dat merken duurzaamheid centraal stellen. Maar de manier waarop verschilt. Millennials kopen op basis van een goed verhaal en belonen dat met loyaliteit aan een merk. Zij zoeken merken die hun waarden uitdragen en nemen op basis daarvan emotionele beslissingen. Daarom zijn zaken als verantwoordelijkheid en duurzaamheid voor hen belangrijke criteria. Als Gen Y een prettig gevoel krijgt bij jouw merk door de manier waarop je hen aanspreekt, zijn ze loyaal en belonen ze je met positieve publiciteit. Generatie Z daarentegen, is op zoek naar bewijs. Generatie Z vertrouwt niet alleen op onderbuikgevoelens en goede storytelling. Ze willen 100% transparantie en bewijs als het gaat om wat bedrijven doen. Dus met een alleen goed verhaal kom je niet weg. Je bedrijf moet de impact die het maakt kunnen bewijzen."

Dus Generatie Z wil inkijk in de manier van produceren én het bedrijf erachter. Millinnials hebben aandacht voor duurzaamheid, maar het duurzaamheidsbewustzijn van generatie Z is groter. Generatie Z is de meest bewuste consumentengroep ooit.

Hieraan gekoppeld stelt PantoonBenes twee nieuwe producten voor binnen het gloednieuwe Sustainable Products gamma van Avery Dennison. Bovendien kunt u ook een kijkje nemen achter de schermen van deze wereldspeler, zodat u ook de bewijzen kan zien én impact kan maken op deze nieuwe beslissers.

avery dennison sp 3523 opaque matt

SP 3523 Opaque Matt

Meer impact en duurzamer

Deze digitale printfolie is een matte promotionele polyolifin film (PVC vrij) van 90µ met een grijze permanente solvent vrije lijm. De SP 3523 heeft een levensduur van 3 jaar en is beprintbaar met UV, UV-gel en Latex, mits gebruik van het juiste profiel. De ideale oplossing voor eindgebruikers die hun ecologische voetafdruk willen verbeteren en tegelijk een grote visuele impact willen creëren met een betere duurzaamheid.

  • Korte termijn vlakke toepassingen
  • Mat, wit en PVC vrij
  • Grijze lijm, permanent, solvent-vrij
  • Brandvertragend
  • 137 cm x 50 m
  • Printbaar met UV, UV-gel en Latex
Avery Dennison Easy Apply

SP 1504 Easy Apply

Krachtige kleuren. Snelle applicatie. PVC-vrij.

Avery Dennison SP 1504 EA is een 60µ polyurethane blend PVC-vrije glanzende film met grijze, opake belijming. Deze premium folie met zeer goede vervormbaarheid is uitermate geschikt voor duurzame 3D applicaties op voertuigen. De unieke belijming met luchtkanalen zorgt ervoor dat u eenvoudiger zal werken. SP 1504 EA heeft een levensduur tot 10 jaar.

  • Lange termijn toepassingen zoals carwraps
  • Te lamineren met DOL 6460 - enkel glanzend
  • Herpositioneerbaar
  • Glanzend, wit en PVC vrij
  • 6 jaar ICS garantie
  • Grijze lijm, permanent, Easy Apply
  • Beschikbaar in 137 cm x 50 m en 152 cm x 50 m
  • Printbaar met eco-solvent, latex, solvent en UV inkt
← Vorige Volgende →